&♡.

♀(20代後半)の気になるコトモノ。

洋楽和訳》Save a little Love:Don diaplo

 f:id:cccmiii:20171202193834j:image

youtu.be

 

[Verse 1]
Girl in the sea, it's wearing you down
You got so much to do, but I just want you around
Darlin' I see, the look in your eyes
You're too tired for love, after working all night

[Pre-Chorus]
Work all week (work all week)
And chase money (chase money)
Can't you see? (can't you see?)
Real love is for free
Real love is for free

[Chorus]
C'mon, 1, 2, 3
Won't you save a little love for me?
If you save a little love for me
I can show you how love can be
Await and see
Won't you save a little love for me?
If you save a little love for me
I can show you how love can be
C'mon, 1, 2, 3
Won't you save a little love for me?
If you save a little love for me
I can show you how love can be
Await and see
Won't you save a little love for me?
If you save a little love for me
I can show you how love can be

 

[Verse 2]
If all that you want is some appreciation
You got more than enough, you ain't the dollars you're makin'
If loving can be some kind of payment
We get more than we need, we're billionaire's, baby

[Pre-Chorus]
Work all week (work all week)
And chase money (chase money)
Can't you see? (can't you see?)
Real love is for free
Real love is for free

[Chorus]
C'mon, 1, 2, 3
Won't you save a little love for me?
If you save a little love for me
I can show you how love can be
Await and see
Won't you save a little love for me?
If you save a little love for me
I can show you how love can be
C'mon, 1, 2, 3
Won't you save a little love for me?
If you save a little love for me
I can show you how love can be
Await and see
Won't you save a little love for me?
If you save a little love for me
I can show you how love can be

 

 

君にはやることがいっぱいさ でも君には俺の
そばにいて欲しいのさ

Darling 君の瞳でわかるよ
愛に疲れたんだろ 一晩中働いた後だもんな


毎週仕事(毎週仕事)
そして金を追ってる(金を追ってる)

わからないのか?(わからないのか?)
本物の愛は無料だよ
本物の愛は無料だよ

さあ 1 2 3
俺のためにちょっとの愛を取っておいてくれ
もし取っておいてくれたら
愛がどんなものかを君に示すよ

待ってるよ
俺のためにちょっとの愛を取っておいてくれ
もし取っておいてくれたら
愛がどんなものかを君に示すよ

[間奏]

さあ 1 2 3
俺のためにちょっとの愛を取っておいてくれ
もし取っておいてくれたら
愛がどんなものかを君に示すよ

 

 

待ってるよ
俺のためにちょっとの愛を取っておいてくれ
もし取っておいてくれたら
愛がどんなものかを君に示すよ

[間奏]

もしあなたが認められたいってだけ望んでるな
ら それは求めすぎよ あなたは稼いでるドルじゃ
ないのよ

もし愛することが給料だったら
私たちは必要以上に稼いでるわ 私たちビリオ
ネアよね baby

毎週仕事(毎週仕事)
そして金を追ってる(金を追ってる)

わからないのか?(わからないのか?)
本物の愛は無料だよ
本物の愛は無料だよ

さあ 1 2 3
俺のためにちょっとの愛を取っておいてくれ
もし取っておいてくれたら
愛がどんなものかを君に示すよ

待ってるよ
俺のためにちょっとの愛を取っておいてくれ
もし取っておいてくれたら
愛がどんなものかを君に示すよ

[間奏]

さあ 1 2 3
俺のためにちょっとの愛を取っておいてくれ
もし取っておいてくれたら
愛がどんなものかを君に示すよ

待ってるよ
俺のためにちょっとの愛を取っておいてくれ
もし取っておいてくれたら
愛がどんなものかを君に示すよ

 

wearing you down
~を使い古す,~を疲れさせる,~を弱らせる